Saopštenja
17.04.2014. - 13:52
Demanti koji Blic nije objavio u potpunosti
Beograd, 15. april 2014. godine – Odgovor na tekst objavljen u dnevnim novinama “Blic” od 15. aprila. 2014. godine, pod naslovom „Čović kupovao zemlju od Nikolićevog savetnika”.
Molimo Vas da u skladu sa Zakonom o javnom informisanju, u celosti objavite sledeći odgovor:
Povodom članka objavljenog u dnevnom listu “Blic”, od 15. aprila 2014. godine pod naslovom “Čović kupovao zemlju od Nikolićevog savetnika”, želimo da ukažemo na nekoliko neistina koje su objavljene.
Kao prvo, januara 2003. godine, kada je izvršena prodaja predmetnog objekta, gospodin Predrag Mikić nije imao funkciju savetnika predsednika Republike Srbije.
Novinarka dnevnog lista “Blic”, gđa Nataša Latković, juče je (14. aprila ) kontaktirala gospodina Mikića i u razgovoru koji je trajao duže od pola sata informisana je o činjenicama koje su dostupne i transparentne u kupoprodajnom Ugovoru. Uprkos tome i svim iznetim dokazima, dnevni list “Blic” i novinarka Nataša Latković svejedno su danas u tekstu tendenciozno i zlonamerno objavili niz izmišljotina na račun gospodina Mikića, potencirajući činjenicu da on danas obavlja dužnost savetnika predsednika Republike.
Naime,prodajna cena kvadratnog metra predmetne nekretnine iznosila je manje od 305 evra, a ne 642 evra, kako se navodi u članku. Isto tako, u navedenom Ugovoru nije zasebno definisana cena zemljišta u iznosu od 5000 evra po aru, kako je novinarka Latković iznela u članku.
Ugovorom je definisana kupopordajna cena zemljišta i pratećih objekata u iznosu od 19. 7 miliona dinara, a prema podacima NBS, vrednost evra u periodu obavljene kupoprodajne transakcije iznosila je 63,2 dinara.
Takođe, nisu istiniti navodi da je ukupna vrednost transakcije iznosila pola miliona evra, već nešto manje od 300 hiljada evra.
Savetnik predsednika Republike, gospodin Mikić, odgovorno tvrdi da ni u tom periodu, a ni danas, nije imao lične kontakte niti poznaje gospodina Čovića, kao ni ljude sa Univerziteta, već da je cela prodaja tekla posredstvom agencije “Masters”.
Pomenute insinuacije novinarke Nataše Latković i dnevnog lista “Blic”, jedino je moguće protumačiti kao zlonamerne, počev od samog naslova članka, a u cilju omalovažavanja predsednika Republike i ljudi iz njegovog kabineta. Blicova kampanja protiv predsednika Srbije Tomislava Nikolića traje pune dve godine, sa ciljem da se omalovaže konkretni rezultati koje je predsednik Nikolić postigao, a sve navođenjem poluistina, izvrtanjem činjenica i izmišljanjem afera, što sramoti novinarsku profesiju i vređa inteligenciju građana Srbije.