Најбоље из Србије
04.08.2021. - 09:30
„Здраво“ формула стигла и до Филипина
Најбољи рецепт за такмичење у свим категоријама је иновативност уз задржавање традиционалног приступа. Када се томе дода уникатно дизајнирана амбалажа и сокови справљени од 100% воћа и поврћа, онда знате да сте закуцали на врата фирме „Здраво органик” из Селенче на чијој капији вас при уласку неће поздравити са добар дан… кажу - „ЗДРАВО” је довољно
Ова фирма основана је сада већ давне 2002. године у склопу фирме „Слован прогрес”, а након 16 успешних година преузима их словачка фирма из Братиславе. Од тада својим радом доказају повезаност словачке националне мањине са својом матицом и добрим пријатељским односима два народа.
Према речима Комерцијалног директора ове фирме, за највећи успех сматрају раст извоза.
„Преко 70 процената укупне производње извозимо на страна тржишта, а највише у Европску унију. Извозимо и у Канаду, Америку, Русију, као и у земље региона. Прошле године смо почели да извозимо и на Филипине и циљ нам је да у што више земаља пласирамо наше производе, наравно не запостављајући ни домаће тржиште. Када се већ налазите у безмало свим трговачким ланцима, тада се фокусирате на проширење асортимана”, истиче Зденко Колар.
Оно што ову фирму издваја од других је чињеница да се сокови праве у потпуности од воћа, без додавања вештачких боја и укуса. У складу са мисијиом и визијом, дугогодишњи промотер „Здраво органик”, а уједно и велики заговорних таквог начина живота био је и Др Филгуд.
Поред препознатљиве и модерно дизајниране стаклене амбалаже, што њиховим производима даје ноту софистицираности, домаћа рецептура уз примену нових технологија донела је најпопуларније производе овог бренда, као што су сок од цвекле који је најпродаванији артикал у извозу, али и „кисели програм” који је омиљен међу овдашњом популацијим.
Учествовањем на различитим сајмовима, како у земљи, тако и у иностранству, те пружањем шансе младима за прво запослење, остварују добру сарадњу са пословним партнерима, а њихови производи са ознаком „ЗДРАВО“ се неретко користе, како у јединици локалне смаоуправе у Бачу, тако и у регионалним институцијама, за протоколарне поклоне.
Тренутно је у предузећу ангажовано 30 стално запослених радника, а сезонских, којих има између 80 и 90, најактивнији су у периду од јула до децембра, када је интензивна сезона прераде. Захваљујући томе, те искуству које до сада имају у ЕУ пројектима, у блиској будућности планирају да конкуришу за ИПАРД фондове, у циљу проширења капацитета за складиштење сировина и готових производа, што ће засигурно унапредити већ разрађену производњу.
Аутор: Тања Митић